Πιο σαπουνι Καροτο ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ!

Έχω την τιμή να σας παρουσιαστώ. Είμαι το σαπούνι καρότο. Δημιουργήθηκα όταν η εμπνεύστριά μου ξερίζωσε όλα τα καρότα της Σαμοθράκης. 
Μέρες πάλευε να μετατρέψει το απλό ελαιόλαδο σε καροτέλαιο και το κατάφερε προσθέτοντάς του κάθε τόσο μεγάλη ποσότητα από ξεφλουδισμένα και ψιλοκομμένα καρότα.
Όσο για το νερό τ' αντικατέστησε με τον φυσικό χυμό μου. Ο αποχυμωτής άναψε, τον έστειλα για επισκευή, μα φαντάστηκε πως μόνο έτσι θα κατάφερνα να σας μεταφέρω ατόφιες όλες τις βιταμίνες μου!


Η β-καροτίνη είναι αυτή που με ξεχωρίζει μα κι η βιταμίνη C. Συνδυάζονται τόσο καλά ώστε να μπορώ ν' απαλύνω τις ουλές, τα σπυράκια και τα μαύρα στίγματα που σας συνοδεύουν τόσα χρόνια με τη λανθασμένη χρήση των χημικών καλλυντικών.
Εμπιστευτείτε με και σύντομα θα διαπιστώσετε τα σπυράκια σας να μαραίνονται κι οι ουλές σας να εξαλείφονται.
Το δέρμα σας θ' αποκτήσει λάμψη και λευκότητα γιατί ενεργοποιείται το κολλαγόνο κι οι ρυτίδες σας ή θα καθυστερήσετε να τις αποκτήσετε ή αν τις έχετε κι αυτές θ' απαλειφθούν.
Η τρελή ιδιοκτήτριά μου πιστεύει πως ακόμα και τις αλλεργίες του δέρματος, το έκζεμα μα και την ψωρίαση μπορώ να θεραπεύσω.
Έχω επίσης και τη βιταμίνη Α που προλαμβάνει μα και καταπολεμά τις λοιμώξεις.
Τώρα που μπήκε η άνοιξη κι έρχεται και το καλοκαιράκι καταπολεμώ την κακοσμία του δέρματος.
Μα το καλύτερο σας τ' άφησα για το τέλος, θεραπεύω ακόμα και την ξηρότητα των μαλλιών και την πιτυρίδα.
Είμαι ένα σαπούνι που θα μπορούσε κανείς να με χρησιμοποιήσει από την κορυφή μέχρι τα νύχια!
Μόνο με τ' άρωμα τα χαλάσαμε. Μου πρόσθεσε το σανδαλόξυλο. Πολύ διακριτικό, δεν μπορώ να πω. Ίσα που υπάρχει, μα αυξάνει λέει τις ιδιότητές μου. Είναι τόσο αγνό που μπορεί κανείς να το χρησιμοποιήσει ακόμα κι αδιάλυτο πάνω στο δέρμα του χωρίς να του το ερεθίσει. Μόνο ηρεμία σας προσφέρει, απαλότητα κι αναζωογόνηση. Συνεργεί απόλυτα κι αυξάνει τις ιδιότητές μου! Όπως και να το κάνεις έρχεται μετά από μένα.

Δείτε με μόλις μ' έβαλε στο καλούπι μου.
Με ξεπάγιασε για να με φτιάξει. 
Δεν ήθελε να χάσω τις ιδιότητές μου
 όταν θα μ' ακούμπαγε η ποτάσα

Εδώ όταν μ' έκοψε. Πέντε μέρες περίμενα να με δω.
Ε, δεν είμαι τόσο «καροτί» σαν την πρώτη μέρα που δημιουργήθηκα,
αλλά τι τα θες· πάντα έτσι συμβαίνει όταν κάποιος έρχεται 
σ' επαφή με τ' οξυγόνο.

Εδώ με βλέπετε από κοντά.
Χαρείτε με!

Σχόλια