Σαπούνι με λεβάντα και αλόη


Κοιτάξτε με. Ξέρετε πόσο καιρό στριφογυρίζω στο κεφάλι της δημιουργού μου;


Ήθελε λέει να μοσχομυρίζω. Η μυρωδιά μου όμως, να μην είναι μόνο αυτή που έχει απ' τη «φύση» του ένα παραδοσιακό σαπούνι, ήθελε κάτι παραπάνω, ν' αναδείξει με κάποιον τρόπο αυτή την ξεχωριστή οσμή που δίνω μόνο εγώ.
Είναι βέβαιη πως μέσα από μένα θα μπορούσε να σας δώσει τη γαλήνη. Ήθελε μετά από το μπάνιο σας μαζί μου, να ηρεμείτε. 
Δεν θέλει να σας αισθάνεται στρεσαρισμένους. Αρκετές φουρτούνες σάς έχουν γεμίσει το κεφαλάκι σας κι εκείνη θέλει να σας τις απομακρύνει.


Επιθυμεί όταν έχετε πονοκέφαλο εγώ να σας τον διώχνω.

Να σας απολυμαίνω μα και να σας επουλώνω τις πληγές σας.

Να σας ανακουφίζω αλλά και να σας δροσίζω μετά την ηλιοθεραπεία. Στο σκι φαντάζομαι, γιατί για τώρα, δεν το βλέπω.

Τί με έχουν για εξισορροπιστικό φυτό. Αν δεν βοηθήσω τον άνθρωπο να βρει τη μέση οδό ανάμεσα στη νευρικότητα και την ατονία, την κατάθλιψη αλλά και την υπερδιέγερση;

Ήθελε να σας κάνω απαλή την επιδερμίδα σας κι όχι μόνο απαλή, να σας την αναπλάθω ταυτόχρονα. 
Ώπα καλή μου, μέχρι εδώ. Εγώ ό,τι μπορώ να κάνω θα το κάνω, αλλά για πράγματα που δεν γνωρίζω πήγαινε να βρεις κάποιον άλλον.
Έτσι βρήκε πως ο τέλειος συνδυασμός μου, μια και είναι φυσικό κολλαγόνο από μόνο του, θα ήταν η αλόη.
Ήξερε πως κι αυτή επουλώνει πληγές. Πως κι αυτή ανακουφίζει και δροσίζει. 
Πφφ, όλα τα κάνει κι αυτή εκτός απ' τη μυρωδιά μου που πήρε και την έκανε πιο ισχυρή χρησιμοποιώντας αιθέριο έλαιο απ' την πρόγονό μου την άγρια λεβάντα.

Κι αφού όλα τα συνταίριασε στο κεφάλι της,  έκατσε να με παρατηρεί και τότε θυμήθηκε πως πλησιάζουν γιορτινές μέρες κι ήθελε να μου δώσει μια χαρούμενη νότα. Ήθελε να με στολίσει, να μου βάλει χρώμα, αλλά αυτό να μην επηρεάζει την επιδερμίδα σας. Κι επιτέλους το βρήκε. Μου πρόσθεσε χρώμα νερού!
Γέλαγε τόσο πολύ με την ανακάλυψή της, μα περισσότερο με την αντίδρασή σας όταν μια μέρα θα πάτε να πλυθείτε μαζί μου και θα σαστίσετε απ' την απουσία του χρώματός μου. Γελά από τώρα που σας φαντάζεται να με περιεργάζεστε προσπαθώντας να βρείτε το χαμένο μου χρώμα που θα 'χει απορροφηθεί. 
Αλλά τι σημασία θα 'χει εξάλλου αυτό; Θα συμβεί αρκετό διάστημα μετά τις γιορτές.

Και μην ξεχνάτε, μπορεί να παίρνω μια πιο χαρούμενη μορφή, όμως ποτέ δεν παύω να κρατώ τα στοιχεία ενός παραδοσιακά φτιαγμένου σαπουνιού που γίνεται με ψυχρή μέθοδο για να μην καταστρέφονται τα στοιχεία του λαδιού της Σαμοθράκης αλλά και των βοτάνων.

Να μου είστε όλοι σας καλά.



Σχόλια