Πώς καθαρίζονται τα χόρτα

Πόσες φορές ήθελα να φτιάξω σπανάκι ή χόρτα κι όταν σκεφτόμουν τις ατέλειωτες ώρες που έπρεπε να περάσω πάνω από έναν νεροχύτη τ' ακύρωνα με μαύρη καρδιά.
Άστε τον πόνο των ποδιών από την ορθοστασία!
Ένα, ένα το χορταράκι να περνά κάτω απ' το τρεχούμενο νερό. Κι αυτή η διαδικασία να επαναλαμβάνεται βασανιστικά ξανά και ξανά μέχρι να βγει πεντακάθαρη κι η τελευταία πρασινάδα.
Ώσπου μια μέρα το άκουσε η αδελφή μου και μου είπε με βροντερή φωνή.
Αποτέλεσμα εικόνας για βραστά χόρτα

Καλά ακόμα μ' αυτόν τον τρόπο καθαρίζεις τα χόρτα; Υπάρχει κόλπο, χριστιανή μου,  που τα κάνει πεντακάθαρα.

Να σας πω την αλήθεια αν δεν ήξερα το πόσο μίζερη είναι με την καθαριότητα δεν θα την πίστευα. Έχε χάρη κι όντως ανταμείφθηκα.
Δοκιμάστε τον τρόπο που μου πρότεινε και σωθείτε κι εσείς όπως κι εγώ.

Πλένετε δυο φορές τα χόρτα σας απομακρύνοντας μ' αυτόν τον τρόπο τα πολλά χώματα.
Κατόπιν τα βάζετε στον νεροχύτη με μπόλικο νερό.
Προσθέστε μια κουταλιά της σούπας αλάτι και αρκετό ξίδι.
Τ' αφήνετε για ένα μισάωρο.
Όλα τα ζουζουνο-ακάθαρτα θα έρθουν στην επιφάνεια.
Πλένετε ξανά. Άντε τρεις φορές ακόμα κι ο νεροχύτης θα βγει πεντακάθαρος. Δείγμα ότι τα χόρτα σας λάμπουν.

Οτιδήποτε θα μπορούσε να ήταν βλαβερό για την υγεία έχει εξαφανιστεί.

Καλή σας όρεξη!

Πηγή φωτογραφίας: meatmylonas.gr

Σχόλια